Reklamace a vrácení zboží

Pokud vám zakoupené zboží nevyhovuje, můžete je nepoužité, nepoškozené, v původním obalu a se všemi visačkami vrátit do 14ti dnů.

Můžete nás kontaktovat a společně najdeme nejlepší způsob, jak zboží zaslat zpět. V případě oprávněného odstoupení od smlouvy budou peníze vráceny zpět na váš běžný účet. Pro odstoupení od smlouvy můžete využít Formulář pro odstoupení od smlouvy.

Vynasnažíme se vám vždy vyjít maximálně vstříc, aby byl váš nákup vždy příjemným zážitkem. Protože ale prodáváme specifický sortiment, mohou nastat situace, kdy některé zboží nebude možné vrátit. To se týká zejména následujícího sortimentu:

  • Zboží, které není vhodné pro navrácení z důvodů týkajících se ochrany zdraví a hygieny, zejména pak pokud bylo po doručení porušeno uzavírání.
  • Zboží, které tvoří funkční celek s jiným dodaným zbožím, pokud toto není rovněž vráceno – např. jedinečné příslušenství kosmetických sad.

 

Reklamace zboží

Děláme vše pro to, abychom vám doručili zboží v pořádku.

Pokud by snad přesto mělo zboží při doručení poškozený přepravní obal, nepřebírejte zboží a neprodleně nás prosím informujte. Jinak nemůžeme prokázat oprávněný nárok u přepravní společnosti a takovou reklamaci uznat. Pro reklamaci můžete využít náš Formulář pro uplatnění reklamace.

 

90 denní záruka spokojenosti

Kromě zákonné 2 leté záruční lhůty se na výrobky Amway vztahuje 90 denní záruka spokojenosti od data nákupu. Pokud nejste zcela spokojeni, vraťte prosím výrobek do 90 (slovy devadesáti) dnů od data nákupu dle pokynů k vracení výrobků.

90 denní záruka spokojenosti zákazníka společnosti Amway se nevztahuje na:

  • výrobky, které byly při běžném domácím používání použity pro jiné než určené účely, popř.
  • výrobky, které byly záměrně poškozeny nebo nesprávně používány.

Po uplatnění záruky se záruční doba neobnovuje ani neprodlužuje.

 

Záruku spokojenosti nelze uplatnit v následujících případech:

a) V případě, jestliže byl výrobek použit na jiný účel než byl uvedený v popisu o výrobku.

b) V případě, že jste ho záměrně poškodili.

c) V případě, že společnost Amway uvedla při distribuci přesné období na vrácení.

d) Záruka spokojenosti se nevztahuje na prázdné obaly (vyžaduje se 1/3 obsahu výrobku).

 

Reklamace se provádí dle našich obchodních podmínek: 

  • Reklamované zboží nám zašlete na adresu Ladislav Chyba, U Bažantnice 781, Heřmanův Městec, 538 03 spolu s přiloženou kopií faktury a reklamačního formuláře.
  • Fakturu a reklamační formulář je také možno zaslat samostatně elektronickou formou na adresu info@alhoma.cz spolu s trasovacím číslem vráceného zboží. 

V případě výrobků Amway platí 90 denní záruka spokojenosti. Proto vstupuje v platnost Záruka odpovídající kvality.

KVALITA PRODUKTU ZÁRUKA*
iCook™ Nerezové nádobí a iCook nože 30 let
iCook Pánve s nepřilnavým povrchem

5 let

eSpring™ Zařízení na úpravu pitné vody 2 roky

 

Odběr novinek