Reklamace a vrácení zboží

Pokud vám zakoupené zboží nevyhovuje, můžete je nepoužité, nepoškozené, v původním obalu a se všemi visačkami vrátit do 14ti dnů.

Můžete nás kontaktovat a společně najdeme nejlepší způsob, jak zboží zaslat zpět. V případě oprávněného odstoupení od smlouvy budou peníze vráceny zpět na váš běžný účet. Pro odstoupení od smlouvy můžete využít Formulář pro odstoupení od smlouvy.

Vynasnažíme se vám vždy vyjít maximálně vstříc, aby byl váš nákup vždy příjemným zážitkem. Protože ale prodáváme specifický sortiment, mohou nastat situace, kdy některé zboží nebude možné vrátit. To se týká zejména následujícího sortimentu:

  • Zboží, které není vhodné pro navrácení z důvodů týkajících se ochrany zdraví a hygieny, zejména pak pokud bylo po doručení porušeno uzavírání.
  • Zboží, které tvoří funkční celek s jiným dodaným zbožím, pokud toto není rovněž vráceno – např. jedinečné příslušenství kosmetických sad.


Reklamace zboží

Děláme vše pro to, abychom vám doručili zboží v pořádku.

Pokud by snad přesto mělo zboží při doručení poškozený přepravní obal, nepřebírejte zboží a neprodleně nás prosím informujte. Jinak nemůžeme prokázat oprávněný nárok u přepravní společnosti a takovou reklamaci uznat. Pro reklamaci můžete využít náš Formulář pro uplatnění reklamace.


Odběr novinek